Nowa odsłona Kontigo.pl! Sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy...
Zamknij

Zwroty

Ogólne warunki zwrotu produktu w sklepie Kontigo

  • Jako Konsument masz prawo odstąpić od zakupu do 14 dni od otrzymania od nas towaru bez podania przyczyny.
  • Zwrot towaru jest możliwy tylko wówczas, gdy towar jest w stanie niezmienionym - ze względu na bezpieczeństwo i higienę, kosmetyk nie może być używany, a opakowania zwracanych kosmetyków powinny być nienaruszone.
    W przypadku produktów uszkodzonych lub z wadami, przez które produkt jest niepełnowartościowy, prosimy wykonać Reklamację.
  • Jako Konsument zwracający towar, ponosisz bezpośrednie koszty zwrotu towaru (np. koszty opakowania czy  odpowiedniego zabezpieczenia paczki).
    Przy odsyłaniu zwracanego towaru, zalecamy korzystanie z usług sprawdzonych firm kurierskich lub przesyłek z potwierdzeniem nadania. Nie bierzemy odpowiedzialności w przypadku zagubienia paczki przez firmę przewozową.
    Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
  • Zwrot płatności następuje tą samą metodą płatności, jaką opłacono zamówienie.  W przypadku zamówień, przy których wybrano płatność przy odbiorze - prosimy o numer konta, na który ma być wykonany zwrot pieniędzy.
  • W przypadku chęci zwrotu produktów zakupionych w wybranych promocjach, zwrot wykonany jest wg Regulaminu Promocji

Potrzebujesz pomocy? Masz pytania? Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta (bok@kontigo.com.pl)


Jak działają zwroty na naszym sklepie?

 

  1. Przygotuj paczkę do wysyłki
    Pobierz formularz zwrotu tutaj, a następnie wypełnij go. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie, możesz wypełnić formularz online.
    Zapakuj zwracany towar wraz z wypełnionym formularzem oraz dowodem zakupu do pudełka. Zabezpiecz paczkę, by nie została uszkodzona w transporcie.
  2. Zapakuj zwracany towar
    Pamiętaj, że zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania oraz powinien znajdować się w oryginalnym opakowaniu.

  3. Wyślij przesyłkę

    Adres do zwrotów:
    MAGAZYN KONTIGO
    Pass 20C
    05-870 Błonie (k. Warszawy)

  4. Oczekuj na wiadomość
    W ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki otrzymasz od nas wiadomość z decyzją o rozpatrzeniu zwrotu. O decyzji zostaniesz poinformowana drogą mailową. 

Jak wykonać zwrot na naszej stronie?

Zmieniamy się dla Was dlatego teraz po założeniu konta w naszym sklepie internetowym, możesz szybciej i łatwiej dokonać zwrotu produktu.

  1. MOJE KONTO
    Kliknij ikonkę ze swoim imieniem na górze strony i wybierz opcję "Moje konto" z rozwijanego menu.

  2. HISTORIA ZAMÓWIEŃ
    Przejdź do "Historii Zamówień" i wybierz zamówienie, dla którego chcesz dokonać zwrotu. Kliknij "Zobacz zamówienie".

  3. UTWÓRZ NOWE ŻĄDANIE ZWROTU
    Przy numerze zamówienia jest przycisk "Zwrot" - naciśnij go, żeby przejść do zakładki "Utwórz nowe żądanie zwrotu".

  4. FORMULARZ ZWROTU
    Podaj kontaktowy adres e-mail, dzięki któremu będziemy mogli kontaktować się z Tobą w sprawach zwrotu.
    Uzupełnij formularz zwrotu dla produktu, który chcesz zwrócić.
    Jako "Typ" wybierz "Zwrot". Jako "Rozwiązanie" powiedz nam, czy chcesz dokonać wymiany produktu czy wolałabyś abyśmy my dokonali zwrotu środków na Twoje konto.
    Jeśli przy zamówieniu wybrano formę płatności przy odbiorze, prosimy pamiętaj, by zostawić nam numer konta bankowego, na który chcesz otrzymać zwrot gotówki.
    Jeżeli chcesz zwrócić więcej niż 1 produkt naciśnij "+Dodaj kolejny produkt".
    W celu zwrotu całej paczki, dodaj wszystkie produkty do formularza zwrotu.

To, na jakim etapie jest obecnie Twój zwrot, możesz na bieżąco obserwować w zakładce "Moje konto" > "Moje zwroty".