Nowa odsłona Kontigo.pl! Sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy...
Zamknij

Reklamacje

Jak zrobić reklamacje?

  1.  Przygotuj paczkę do odbioru
    Pobierz formularz reklamacji tutaj, a następnie wypełnij go, podając powód reklamacji. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie, możesz wypełnić formularz online.

  2. Zapakuj zwracany towar
    Wypełniony formularz wraz z dowodem zakupu i zwracanym towarem włóż do pudełka i dobrze je zaklej.

  3. Wyślij przesyłkę
    Adres do reklamacji:
    MAGAZYN KONTIGO
    Pass 20C
    05-870 Błonie

  4. Oczekuj na wiadomość
    W ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki otrzymasz od nas wiadomość z decyzją o rozpatrzeniu reklamacji. O decyzji zostaniesz poinformowana drogą mailową. 

Jak działają reklamacje dla zalogowanych Klientów?

Zmieniamy się dla Was. Po założeniu konta w naszym sklepie internetowym, możesz szybciej i łatwiej złożyć reklamację do Twojego zamówienia.

  1. MOJE KONTO
    Kliknij ikonkę ze swoim imieniem na górze strony i wybierz opcję "Moje konto" z rozwijanego menu.

  2. HISTORIA ZAMÓWIEŃ
    Przejdź do "Historii Zamówień" i wybierz zamówienie, do którego chcesz złożyć reklamacje. Kliknij "Zobacz zamówienie".

  3. UTWÓRZ NOWE ŻĄDANIE ZWROTU
    Przy numerze zamówienia jest przycisk "Zwrot" - naciśnij go, żeby przejść do zakładki "Utwórz nowe żądanie zwrotu".

  4. FORMULARZ ZWROTU
    Podaj kontaktowy adres e-mail, dzięki któremu będziemy mogli kontaktować się z Tobą w sprawach złożonej reklamacji.
    Uzupełnij formularz zwrotu dla produktu, który chcesz zareklamować.
    Jako "Typ" wybierz "Reklamacja". Jako "Rozwiązanie" powiedz nam, czy chcesz dokonać wymiany produktu na pełnowartościowy czy wolałabyś abyśmy my dokonali zwrotu środków na Twoje konto.
    Jeśli przy zamówieniu wybrano formę płatności gotówką przy odbiorze, prosimy pamiętaj, by zostawić nam numer konta bankowego, na który chcesz otrzymać zwrot gotówki.
    Jeżeli chcesz zareklamować więcej niż 1 produkt naciśnij "+Dodaj kolejny produkt".
    W celu reklamacji całej paczki, dodaj wszystkie produkty do formularza zwrotu.

To, na jakim etapie jest obecnie Twoja reklamacja, możesz na bieżąco obserwować w zakładce "Moje konto" > "Moje zwroty".