Specjalnie
dla
ciebie
Avatar

faq - najczęściej zadawane pytania

Zamówienie produktu

Jak poruszać się w sklepie internetowym Kontigo?

Nawigacja w sklepie Kontigo jest zaprojektowana tak, aby była dla Ciebie jak najbardziej intuicyjna. Masz kilka możliwości szybkiego odnalezienia interesującego Cię produktu

  • Możesz przeglądać główne menu kategorii (na górze sklepu) i przechodzić na interesujące Cię podkategorie.

  • Możesz korzystać z wyszukiwarki sklepowej umieszczonej na górze strony.

składanie zamówień

Czy można złożyć zamówienie bez konieczności zakładania konta?

Tak, zamówienie w sklepie Kontigo można złożyć bez rejestrowania się i zakładania konta. Zostanie ono standardowo zrealizowane, zostaniesz jedynie poproszony/poproszona o wypełnienie danych koniecznych do realizacji wysyłki. Zachęcamy jednak do założenia konta. Dzięki temu będziesz mógł/mogła korzystać z wielu udogodnień, takich, jak śledzenie statusów zamówienia, śledzenie przesyłki, przeglądanie historii zakupów.

Czy po złożeniu zamówienia bez rejestracji otrzymam potwierdzenie drogą mailową?

Tak, nie ma znaczenia czy Klient założył konto, czy dokonał “szybkiego” zakupu bez rejestracji - zawsze otrzyma podsumowanie zamówienia wraz ze szczegółami na adres e-mail podany podczas składania zamówienia.

Jak złożyć zamówienie w sklepie internetowym Kontigo?

Jeśli chcesz złożyć zamówienie w sklepie Kontigo dodaj do koszyka wybrane produkty i przejdź do realizacji zamówienia klikając przycisk “Do kasy”. Następnie zostaniesz poproszony/poproszona o zalogowanie się lub o wypełnienie swoich danych, w przypadku, gdy dokonujesz zakupu bez rejestracji. Kolejnym krokiem jest wybranie formy dostawy i płatności. Aby zakończyć proces składania zamówienia kliknij przycisk “Złóż zamówienie”. W zależności od tego jaką formę dostawy/płatności wybrałeś/wybrałaś zostaniesz przekierowany/przekierowana na odpowiednią podstronę. W prawym dolnym rogu ekranu będzie widoczna łączna kwota zamówienia wraz z kosztami wysyłki. Jeśli zamówienie zostało złożone poprawnie, zobaczysz ekran “Dziękujemy za złożenie zamówienia” W tym momencie Twoje zamówienie zostanie zarejestrowane, a Ty zostaniesz:

  1. poproszony/poproszona o dokonanie płatności jeśli wybrałeś/wybrałaś metodę płatności przelewem tradycyjnym; wszystkie dane potrzebne do dokonania wpłaty znajdziesz w e-mailu potwierdzającym zamówienie,

  2. przekierowany na odpowiednią podstronę umożliwiającą płatność online: na stronę swojego banku (PayU); Twoja wpłata zostanie automatycznie zarejestrowana i zostaniesz o tym poinformowany/poinformowana w e-mailu potwierdzającym zamówienie,

  3. poinformowany/poinformowana o całkowitej kwocie pobrania do zapłaty oraz szczegółach swojego zamówienia jeśli wybrałeś/wybrałaś opcję “Płatność przy odbiorze”; w tym przypadku Twoje zamówienie jest automatycznie przekazywane do realizacji. W razie pytań pamiętaj, że zawsze możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta,

Czy możliwe jest dokonywanie zmian w zamówieniu lub jego formie płatności?

Aby zmienić złożone zamówienie, usunąć z niego jeden z towarów lub zmienić wybraną formę płatności, należy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta (bok@kontigo.com.pl). Nie jest możliwe wprowadzanie zmian w zamówieniu, które zostało już wysłane.

Gdzie mogę sprawdzić statusy zamówień?

Wszyscy użytkownicy, zarówno Ci zarejestrowani, jak i Ci, którzy dokonali zakupu bez rejestracji otrzymują wiadomości e-mail na adres podany podczas składania zamówienia z aktualną informacją o jego statusie. Dodatkowo Klienci, którzy posiadają konto w naszym sklepie mogą na bieżąco śledzić status zamówienia po zalogowaniu się na swoje konto w zakładce “Historia zamówień”. Pamiętaj, że zawsze możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta.Aby zmienić złożone zamówienie, usunąć z niego jeden z towarów lub zmienić wybraną formę płatności, należy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta (bok@kontigo.com.pl). Nie jest możliwe wprowadzanie zmian w zamówieniu, które zostało już wysłane.Tak, nie ma znaczenia czy Klient założył konto, czy dokonał “szybkiego” zakupu bez rejestracji - zawsze otrzyma podsumowanie zamówienia wraz ze szczegółami na adres e-mail podany podczas składania zamówienia.

W jaki sposób mogę wykorzystać kody rabatowe?

Jeśli chcesz wykorzystać kod rabatowy, włóż wybrane produkty do koszyka, a następnie wpisz go w pole “Kod rabatowy” przed kliknięciem przycisku “Złóż zamówienie”. Kod automatycznie obniży wartość zamówienia o odpowiednią kwotę.

Jak mogę otrzymać fakturę vat?

Aby otrzymać fakturę VAT należy zaznaczyć taką opcję podczas składania zamówienia. Należy wypełnić pola, które pojawią się po zaznaczeniu opcji “Chcę otrzymać fakturę VAT”.

Dostawa

Jakie są koszty i czas dostawy?

Poczta Polska
Przesyłka normalna
11 zł
2-5 dni roboczych od momentu nadania przesyłki
Za pobraniem
13 zł
2-5 dni roboczych od momentu nadania przesyłki
DPD
Przesyłka normalna
8 zł
2-5 dni roboczych od momentu nadania przesyłki
Za pobraniem
10 zł
2-5 dni roboczych od momentu nadania przesyłki
Inpost
Przesyłka normalna
8 zł
2-5 dni roboczych od momentu nadania przesyłki
Za pobraniem
10 zł
2-5 dni roboczych od momentu nadania przesyłki
Kontigo
Odbiór w salonie
0 zł
2-5 dni roboczych od momentu nadania przesyłki

Czy moje zamówienie zostało już wysłane?

Wszyscy użytkownicy otrzymują powiadomienia e-mail z aktualną informacją o statusie zamówienia, wysyłane na adres podany podczas jego składania. Dodatkowo dla zarejestrowanych Klientów informacje o aktualnym statusie zamówienia dostępne są na stronie “Moje konto” w zakładce “Historia zamówień".

Czy kurier skontaktuje się ze mną przed dostawą?

Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą przesyłki przed jej dostawą, dlatego też nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. Jest to indywidualna kwestia każdego spedytora, ale zazwyczaj kurier dzwoni do adresata w dniu dostawy (zazwyczaj z samego rana), w celu potwierdzenia możliwości odbioru przesyłki.

Gdzie mogę uzyskać informacje o lokalizacji wysłanej do mnie przesyłki?

W momencie przekazania przesyłki firmie przewozowej, otrzymasz od nas informację drogą elektroniczną z numerem listu przewozowego. W zależności od sposobu dostawy, który wybrałeś/wybrałaś informacje znajdziesz wpisując numer przewozowy, podany w wiadomości e-mail na stronie przewoźnika.

Kurier przyjechał z przesyłką, ale nie było mnie w domu. Co mam zrobić?

Kurier powinien jeszcze raz ponowić dostawę pod wskazany adres. Taka opcja jest gwarantowana przez spedytora. Nie wiąże się to oczywiście z żadnymi dodatkowymi opłatami dla odbiorcy. Jeśli kurier próbował dostarczyć przesyłkę kilkakrotnie i nie zastał Cię w domu, koniecznie skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta (bok@kontigo.com.pl) - wyjaśnimy sytuację.

Zamówienie ma status - “wysłane” jednak od dłuższego czasu nie dostarczono przesyłki. Co robić?

Jeśli dostawa zamówienia opóźnia się, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta (bok@kontigo.com.pl), w celu wyjaśnienia sytuacji.

Jakie dokumenty powinny znajdować się w przesyłce?

Do przesyłki zawsze dołączamy paragon lub fakturę VAT (jeśli klient zaznaczył chęć otrzymania takiego dokumentu podczas składania zamówienia) oraz “Dokument wymiany/zwrotu” towaru.

Formy płatności

Jakie są możliwe formy płatności?

  1. płatność przelewem on-line PayU - płatności online wykonywane pośrednictwem PayU. Dzięki szybkim płatnościom PayU zyskujesz komfort, iż płatność zostanie potwierdzona w najszybszy możliwy sposób, dzięki czemu Twoje zamówienie zostanie zrealizowane szybciej niż w przypadku tradycyjnego przelewu. Dodatkowo płatności online są zabezpieczone w najwyższym stopniu, co daje pewność, że należności dotrą zawsze do odbiorcy.

  2. płatność przelewem tradycyjnym - płatność przelewem tradycyjnym umożliwia Ci opłacenie zamówienia w terminie późniejszym niż w momencie składania zamówienia. Możesz to uczynić wpisując dane przelewu podane w e-mailu potwierdzającym zamówienie bezpośrednio na stronie internetowej swojego banku lub wypełniając odpowiedni druk na poczcie. W tytule przelewu proszę wpisać nr zamówienia.

  3. płatność przy odbiorze - za zamówienie możesz zapłacić bezpośrednio przy odbiorze paczki od kuriera lub listonosza.

ZWROTY I REKLAMACJE

Czy mogę skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w sklepie Kontigo?

Tak, możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki poprzez wysłanie pisemnego oświadczenia (wzór) na adres: 

FMCG-TRADE Sp. z o.o.
ul. Średzka 30
63-020 Zaniemyśl

Zwrot towaru (koszt odesłania towaru do Sklepu) odbywa się na koszt Konsumenta.

Z jakimi kosztami wiąże się wymiana lub skorzystanie z prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość?

Jeśli chcesz skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub wymienić towar na inny, wówczas ponosisz jedynie koszt przesyłki zwrotnej. Koszt ponownego nadania towaru do Ciebie (w przypadku jego wymiany) ponosi sklep Kontigo.

Zamówiony towar posiada wady. Jak mogę złożyć reklamację?

Prosimy o zapoznanie się z procedurą reklamacji dostępną tutaj

Moje zamówienie zostało błędnie zrealizowane lub jest niekompletne. Co robić?

Taką sytuację należy zgłosić, wysyłając wiadomość e-mail na adres: (bok@kontigo.com.pl) Błędnie wysłany produkt zostanie wymieniony na właściwy lub jeśli zamówienie jest niekompletne, zostanie dosłany produkt, którego brakuje. W obydwu przypadkach koszty dostawy poniesie sklep.

W otrzymanym zestawie jest uszkodzony jeden produkt, czy muszę zwrócić cały zestaw czy tylko poszczególny produkt?

Należy zwrócić tylko ten produkt, który jest uszkodzony. Jak zwrócić produkt dowiesz się tutaj

Ile czasu ma sklep Kontigo na rozpatrzenie reklamacji lub zwrotu?

Na rozpatrzenie reklamacji/zwrotu sklep Kontigo ma 14 dni.

W jaki sposób mogę sprawdzić status zwrotu/reklamacji?

Wszyscy użytkownicy, zarówno Ci zarejestrowani, jak i Ci, którzy dokonali zakupu bez rejestracji otrzymują wiadomości e-mail na adres podany podczas składania zamówienia z aktualną informacją o statusie reklamacji lub zwrotu. Dodatkowo Klienci, którzy posiadają konto w naszym sklepie mogą na bieżąco śledzić status reklamacji lub zwrotu po zalogowaniu się na swoje konto w zakładce “Historia zamówień”.

MOJE KONTO

Mam już konto w sklepie Kontigo, ale nie mogę się zalogować. co robić?

Jednym z najczęstszych powodów takiej sytuacji jest błędnie wpisywany login (adres e-mail) lub hasło do konta sklepu. Jeśli zapomniałeś hasło, kliknij w link “Przypomnij hasło” dostępny na stronie logowania. Nowe, losowo wygenerowane hasło zostanie wysłane na adres e-mail podany podczas rejestracji. Jeśli podałeś poprawne hasło, a mimo to nie udało Ci się zalogować na swoje konto - prosimy o kontakt, zrobimy wszystko, aby Ci pomóc.

Czy może się zdarzyć, że moje konto zostanie zablokowane?

Administrator sklepu ma prawo zablokować konto użytkownikowi w przypadku złamania Regulaminu. Jeśli doszło do takiej sytuacji, skontaktuj się z nami, a na pewno rozwiążemy ta sytuację.

Czy moje dane, które podaję w trakcie zakupów, są bezpieczne?

Tak. Twoje dane chronimy certyfikatem RapidSSL, który stanowi wysokiej klasy zabezpieczenie. Zapewnia on ochronę witryn internetowych oraz gwarantuje poufność danych przesyłanych pomiędzy przeglądarką klienta a witryną internetową. Dzięki ich zastosowaniu możliwe jest szyfrowanie transmisji przesyłanych danych, takich jak np. dane adresowe, użytkownika, hasło oraz innych danych pochodzących z formularzy zamówień, danych dotyczących kont bankowych, poczty e-mail i wszelkiego rodzaju paneli administracyjnych.

KONTAKT Z OBSŁUGA KLIENTA

W jaki sposób mogę się skontaktować z biurem obsługi klienta?

Z Biurem Obsługi Klienta skontaktujesz się, wysyłając wiadomość na adres e-mail: bok@kontigo.com.pl  lub skorzystać z Formularza kontaktowego.

NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI NA SWOJE PYTANIE? Skontaktuj się z nami