Nowa odsłona Kontigo.pl! Sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy...
Zamknij

FAQ

Składanie zamówień

  • Jak poruszać się w sklepie internetowym Kontigo?

    Nawigacja w sklepie Kontigo jest zaprojektowana tak, aby była dla Ciebie jak najbardziej intuicyjna. Masz kilka możliwości szybkiego odnalezienia interesującego Cię produktu

    • Możesz przeglądać główne menu kategorii (na górze sklepu) i przechodzić na interesujące Cię podkategorie.

    • Możesz korzystać z wyszukiwarki sklepowej umieszczonej na górze strony.

  • Czy można złożyć zamówienie bez konieczności zakładania konta?

    Tak, zamówienie w sklepie Kontigo można złożyć bez rejestrowania się i zakładania konta. Zostanie ono standardowo zrealizowane, zostaniesz jedynie poproszony/poproszona o wypełnienie danych koniecznych do realizacji wysyłki. Zachęcamy jednak do założenia konta. Dzięki temu będziesz mógł/mogła korzystać z wielu udogodnień, takich, jak śledzenie statusów zamówienia, śledzenie przesyłki, przeglądanie historii zakupów.

  • Czy po złożeniu zamówienia bez rejestracji otrzymam potwierdzenie drogą mailową?

    Tak, zamówienie w sklepie Kontigo można złożyć bez rejestrowania się i zakładania konta. Zostanie ono standardowo zrealizowane, zostaniesz jedynie poproszony/poproszona o wypełnienie danych koniecznych do realizacji wysyłki. Zachęcamy jednak do założenia konta. Dzięki temu będziesz mógł/mogła korzystać z wielu udogodnień, takich, jak śledzenie statusów zamówienia, śledzenie przesyłki, przeglądanie historii zakupów.

  • Jak złożyć zamówienie w sklepie internetowym Kontigo?

    1. Dodaj wybrane produkty do koszyka.
    2. Otwórz zakładkę koszyk.
    3. Kliknij "Pokaż koszyk".
    4. Wpisz kod rabatowy, jeżeli go posiadasz.
    5. Przejdź do kasy.
    6. Zaloguj się lub złóż zamówienie bez rejestracji.
    7. Uzupełnij dane zamawiającego, jeśli wybrałeś/wybrałaś opcje bez rejestracji.
    8. Wybierz formę dostawy i płatności.
    9. Sprawdź skrzynkę mailową, gdzie otrzymasz dane podsumowujące Twoje zamówienie.

Dostawa zamówień

  • Jakie są koszty i czas dostawy?

    Zapraszamy do podstrony Koszt i czas dostawy, w której podajemy czas realizacji zamówienia i koszt dostawy.

    Dodatkowo wszyscy użytkownicy otrzymują powiadomienia e-mail z aktualną informacją o statusie zamówienia, wysyłane na adres podany podczas jego składania. Dodatkowo dla zarejestrowanych Klientów informacje o aktualnym statusie zamówienia dostępne są na stronie “Moje konto” w zakładce “Historia zamówień".

  • Czy można zamówić paczkę z dostawą do innych krajów?

    Cieszymy się, że Kontigo cieszy się zaufaniem również poza Polską! Niestety w chwili obecnej mamy jedynie wysyłkę krajową i nie realizujemy przesyłek do innych państw.

Informacje o przesyłce

  • Czy kurier skontaktuje się ze mną przed dostawą?

    Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą przesyłki przed jej dostawą, dlatego też nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. Jest to indywidualna kwestia każdego spedytora, ale zazwyczaj kurier dzwoni do adresata w dniu dostawy (zazwyczaj z samego rana), w celu potwierdzenia możliwości odbioru przesyłki.

  • Gdzie mogę uzyskać informacje o lokalizacji wysłanej do mnie przesyłki?

    W momencie przekazania przesyłki firmie przewozowej, otrzymasz od nas informację drogą elektroniczną z numerem listu przewozowego. W zależności od sposobu dostawy, który wybrałeś/wybrałaś informacje znajdziesz wpisując numer przewozowy, podany w wiadomości e-mail na stronie przewoźnika.

  • Kurier przyjechał z przesyłką, ale nie było mnie w domu. Co mam zrobić?

    Kurier powinien jeszcze raz ponowić dostawę pod wskazany adres. Taka opcja jest gwarantowana przez spedytora. Nie wiąże się to oczywiście z żadnymi dodatkowymi opłatami dla odbiorcy. Jeśli kurier próbował dostarczyć przesyłkę kilkakrotnie i nie zastał Cię w domu, koniecznie skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta (bok@kontigo.com.pl) - wyjaśnimy sytuację.

  • Kiedy moje zamówienie mogę odebrać w sklepie stacjonarnym Kontigo?

    Zamówienie dostarczamy do sklepu Kontigo od 2 do 5 dni roboczych od skompletowania zamówienia. Kiedy paczka jest już w naszym sklepie Kontigo, zmieniamy status przesyłki na "Odebrane przez sklep".  Od tego momentu paczka jest gotowa do odbioru przez 2 tygodnie.

Formy płatności

  • Czy mogę skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w sklepie Kontigo?

    Tak, możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki poprzez wysłanie pisemnego oświadczenia (wzór) na adres: MAGAZYN KONTIGO Pass 20C, 05-870 Błonie (k. Warszawy) Zwrot towaru (koszt odesłania towaru do Sklepu) odbywa się na koszt Konsumenta.

  • Z jakimi kosztami wiąże się wymiana lub skorzystanie z prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość?

    Jeśli chcesz skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub wymienić towar na inny, wówczas ponosisz jedynie koszt przesyłki zwrotnej. Koszt ponownego nadania towaru do Ciebie (w przypadku jego wymiany) ponosi sklep Kontigo.