Kontigo.pl - Odkryj świat wyjątkowych kosmetyków...
Zamknij

FAQ

Składanie zamówień

  • Jak poruszać się w sklepie internetowym Kontigo.?

    Nawigacja w sklepie Kontigo jest zaprojektowana tak, aby była dla Ciebie jak najbardziej intuicyjna. Masz kilka możliwości szybkiego odnalezienia interesującego Cię produktu.

    • Możesz przeglądać główne menu kategorii (na górze sklepu witryny internetowej, na dole sklepu w wersji mobilnej oraz aplikacji) i przechodzić na interesujące Cię podkategorie.
    • W podkategoriach produktów oferujemy filtrowanie (poprzez przycisk Filtruj) według parametrów, którymi kierujesz się podczas zakupów.
    • Możesz korzystać z wyszukiwarki sklepowej umieszczonej na górze strony. W ten sposób wyszukasz produkt po nazwie i marce.
  • Jak złożyć zamówienie w sklepie internetowym Kontigo?
    1. Dodaj produkty do koszyka.
    2. Otwórz zakładkę Mój Koszyk na górze ekranu.
    3. Kliknij "Przejdź do Koszyka”.
    4. Wpisz Kod Rabatowy, jeżeli go posiadasz i chcesz skorzystać ze zniżki.
    5. Przejdź do kasy w Podsumowaniu Koszyka.
    6. Zaloguj się lub złóż zamówienie bez rejestracji.
    7. Przy wyborze opcji bez rejestracji - Uzupełnij dane zamawiającego.
    8. Wybierz najbardziej dogodną formę dostawy i płatności.
    9. Sprawdź skrzynkę mailową, gdzie otrzymasz dane podsumowujące Twoje zamówienie.
  • Czy można złożyć zamówienie bez konieczności zakładania konta?

    Tak, zamówienie w sklepie Kontigo można złożyć bez Rejestracji. Zostanie ono standardowo zrealizowane, zostaniesz jedynie poproszony/poproszona o wypełnienie danych koniecznych do realizacji wysyłki. O zmianach statusu będziesz dostawać wiadomości mailowe.

    Zachęcamy do założenia konta. Dzięki temu masz łatwy dostęp do Śledzenia statusu zamówienia w Historii Zamówień, przeglądać listę poprzednich zamówień oraz mieć łatwy dostęp do listu przewozowego, za pomocą którego możesz śledzić status przesyłki.

  • Czy po złożeniu zamówienia bez rejestracji otrzymam potwierdzenie drogą mailową?

    Tak, w przypadku zamówień złożonych bez rejestracji, o zmianach statusu będziesz informowany drogą mailową na adres mailowy wskazany w zamówieniu.

    Przy składaniu zamówień prosimy o weryfikację, czy wszystkie dane niezbędne do jego realizacji zostały podane prawidłowo.

  • Nie przeszła mi poprawnie płatność  PayU. Czy muszę składać nowe zamówienie? 

    W przypadku zamówień z wyborem PayU, w Historii Zamówień pokazujemy możliwość Ponownej Płatności. Link do ponownej płatności online wysyłamy również drogą mailową na adres wskazany w zamówieniu.

  • Czy kartę podarunkową Kontigo można wykorzystać online?

    Niestety obecnie bony podarunkowe można wykorzystać wyłącznie podczas zakupów w sklepach stacjonarnych.

  • Nie mogę dodać do koszyka swojego ulubionego produktu. Kiedy znowu będzie dostępny?

    W przypadku produktów niedostępnych, można zaznaczyć przycisk "Powiadom o dostępności". Wyślemy Ci wiadomość mailową, gdy tylko produkt wróci do sprzedaży.

    Opcja "Powiadom o dostępności" jest dostępna tylko dla klientów zalogowanych na naszej stronie.

    Dodatkowo warto ulubiony produkt zaznaczyć poprzez kliknięcie symbolu serduszka. Dzięki temu możesz obserwować wszystkie interesujące Cię produkty oraz ich dostępność na stronie poprzez sprawdzenie listy Ulubionych.

Dostawa zamówień

  • Czy można zamówić paczkę z dostawą do innych krajów?

    Cieszymy się, że Kontigo cieszy się zaufaniem również poza Polską! Niestety w chwili obecnej mamy jedynie wysyłkę krajową i nie realizujemy przesyłek do innych państw.

  • Jakie są koszty i czas dostawy?

    Zapraszamy do podstrony Koszt i czas dostawy, w której podajemy czas realizacji zamówienia i koszt dostawy.

    Dodatkowo wszyscy użytkownicy otrzymują powiadomienia e-mail z aktualną informacją o statusie zamówienia, wysyłane na adres podany podczas jego składania. Dodatkowo dla zarejestrowanych Klientów informacje o aktualnym statusie zamówienia dostępne są na stronie “Moje konto” w zakładce “Historia zamówień".

    Na naszej stronie oferujemy czasowe promocje, które obniżają próg minimalny do otrzymania darmowej dostawy. Zasady i warunki akcji promocyjnych opisane są w Regulaminach Promocji.

  • Czy można opłacić zamówienie w sklepie stacjonarnym?

    Wszystkie zamówienia do sklepów stacjonarnych są realizowane po jego opłaceniu.

    Opcja dostawy za pobraniem jest możliwa jedynie w przypadku zamówień dostarczanych kurierem DPD lub do paczkomatu InPost.

  • Dlaczego przy składaniu zamówienia nie pokazuje się opcja dostawy do sklepu stacjonarnego?

    Opcja dostawy z wyborem sklepu jako punktu odbioru pokazuje się przy osiągnięciu progu minimalnego 80zł. W przypadku akcji promocyjnych obniżających próg minimalny, zasady i warunki są dostępne na podstronie Regulaminy Promocji.

    Jeśli spełniasz próg minimalny zamówienia i przy wyborze opcji dostawy nie pokazuje się opcja Odbioru w sklepie - prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta ([email protected]) w celu wyjaśnienia sytuacji.

  • Spełniam warunki do otrzymania darmowej dostawy, ale koszty dostawy doliczono do wartości zamówienia. Jak otrzymać darmową dostawę?

    W przypadku, w którym dostawa zostaje uwzględniona do kosztów zamówienia pomimo warunków wskazanych na podstronach Koszt i czas dostawy lub Regulaminy Promocji.- prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta ([email protected]) w celu wyjaśnienia sytuacji.

    W przypadku zamówień wysyłanych za pobraniem, koszt pobrania 3zł uwzględniany jest w każdym zamówieniu.

Informacje o przesyłce

  • Gdzie mogę uzyskać informacje o lokalizacji wysłanej do mnie przesyłki?

    W momencie przekazania przesyłki firmie przewozowej, otrzymasz od nas informację drogą elektroniczną z numerem listu przewozowego.

    W zależności od sposobu dostawy, który wybrano przy składaniu zamówienia, informacje znajdziesz wpisując numer przewozowy, podany w wiadomości e-mail na stronie przewoźnika.

  • Kurier przyjechał z przesyłką, ale nie było mnie w domu. Co mam zrobić?

    Kurier powinien jeszcze raz ponowić dostawę pod wskazany adres. Taka opcja jest gwarantowana przez spedytora. Nie wiąże się to oczywiście z żadnymi dodatkowymi opłatami dla odbiorcy. Jeśli kurier próbował dostarczyć przesyłkę kilkakrotnie i nie zastał Cię w domu, koniecznie skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta ([email protected]) - wyjaśnimy sytuację.

  • Czy kurier skontaktuje się ze mną przed dostawą?

    Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą przesyłki przed jej dostawą, dlatego też nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. Jest to indywidualna kwestia każdego spedytora, ale zazwyczaj kurier dzwoni do adresata w dniu dostawy (zazwyczaj z samego rana), w celu potwierdzenia możliwości odbioru przesyłki.

  • Kiedy moje zamówienie mogę odebrać w sklepie stacjonarnym Kontigo?

    Zamówienie dostarczamy do sklepu Kontigo od 2 do 5 dni roboczych od skompletowania zamówienia. Kiedy paczka jest już w naszym sklepie Kontigo, zmieniamy status przesyłki na "Odebrane przez sklep".  Od tego momentu paczka jest gotowa do odbioru przez 2 tygodnie.

Promocje Kontigo

  • Dlaczego nie przyszedł do mnie mail z Kodem Rabatowym za zapisanie się do Newslettera?

    Prosimy wpisać „Kontigo” w wyszukiwarce mailowej oraz sprawdzić wszystkie foldery swojej Skrzynki Pocztowej – niekiedy powiadomienia e-mail mogą niesłusznie trafić jako SPAM. Gdyby mail wciąż nie trafił na wskazany mail – prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

  • Po wpisaniu kodu rabatowego, zniżka nie udzieliła się w Koszyku. Czemu kod rabatowy nie działa?

    Jeśli po wpisaniu kodu, pokazuje się komunikat, że kod jest nieprawidłowy – jest on obecnie nieaktywny lub został wpisany po upływie czasu akcji promocyjnej.

    Gdy Tajne Hasło zostało przyjęte w naszym systemie, a zniżka nie została udzielona w Podsumowaniu Zamówienia - prosimy upewnić się, czy do koszyka nie zostały dodane produkty, których nie dotyczy promocja. Regulaminy aktywnych kodów rabatowych są widoczne w Regulaminach Promocji.

    Jeśli kod nie udzielił zniżki, a wszystkie produkty spełniają Warunki Promocji – prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Zwroty

  • Czy mogę skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w sklepie Kontigo?

    Tak, możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki poprzez wysłanie pisemnego oświadczenia (wzór) na adres:

    MAGAZYN KONTIGO

    Pass 20C

    05-870 Błonie (k. Warszawy)

    Możesz też zgłosić odstąpienie od umowy zawartej na odległość Kontigo przez formularz na naszej stronie. 

    Zwrot towaru (koszt odesłania towaru do Sklepu) odbywa się na koszt Konsumenta.  Zwrot towaru jest możliwy tylko wówczas, gdy towar jest w stanie niezmienionym - ze względu na bezpieczeństwo i higienę, kosmetyk nie może być używany, a opakowania zwracanych kosmetyków powinny być nienaruszone.

    Zachęcamy zapoznać się z podstroną Zwroty.

  • Z jakimi kosztami wiąże się wymiana lub skorzystanie z prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość?

    Jeśli chcesz skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub wymienić towar na inny, wówczas ponosisz jedynie koszt przesyłki zwrotnej. Koszt ponownego nadania towaru do Ciebie (w przypadku jego wymiany) ponosi sklep Kontigo.

  • Czy mogę złożyć Reklamację/Zwrot ze sklepu Kontigo.com.pl w sklepie stacjonarnym?

    Sklepy stacjonarne Kontigo nie przeprowadzają Reklamacji/Zwrotów ze sklepu Kontigo.com.pl

    Prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta oraz odesłanie paczki bezpośrednio na nasz Magazyn w celu sprawnego rozpatrzenia Reklamacji/Zwrotu z naszego Sklepu Internetowego.