Reklamacje

Pojawił się problem z Twoim zamówieniem lub częscią produktów? Najmocniej przepraszamy! Na tej podstronie dowiesz się, jak zgłosić reklamację dla produktów zakupionych w naszym sklepie internetowym Kontigo.

Jak zgłosić reklamację?

W 4 krokach zgłoś nam reklamację dla zamówienia internetowego:

  1. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta
  2. Oczekuj na wiadomość zwrotną
  3. Przekaż kurierowi reklamowany towar
  4. Oczekuj na rozpatrzenie reklamacji

 

Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta
Przygotuj formularz reklamacji, podajac w nim powód reklamacji.
Jako zalogowany Klient wypełnij formularz online dla swojego zamówienia.
Możesz również skorzystać z naszego wzoru formularza odstąpienia od umowy.

Wypełniony formularz wraz z dowodem zakupu i zdjęciem reklamowanego produktu wyślij na mail kontaktowy:
reklamacje@kontigo.com.pl
Na potrzeby reklamacji, w zgłoszeniu przekażemy dodatkowe kroki, niezbędne do rozpatrzenia reklamacji u producenta lub na naszym Magazynie.

Paczka uszkodziła się w transporcie?
Prosimy o dołączenie w wiadomości skanu protokołu szkody od przewoźnika.

Oczekuj na wiadomość zwrotną
W celu weryfikacji reklamacji zamówimy kuriera DPD po odbiór przesyłki. Datę odbioru przesyłki przekażemy drogą mailową. 

Przekaż kurierowi reklamowany towar
Wypełniony formularz wraz z dowodem zakupu i reklamowanych towarem włóż do pudełka i dobrze je zaklej.

Przekaż paczkę kurierowi w wyznaczony dzień odbioru przesyłki. 

Oczekuj na rozpatrzenie reklamacji
W ciągu 14 dni od zgłoszenia reklamacji, otrzymasz od nas wiadomość z decyzją, czy reklamacja została pozytywnie rozpatrzona.
O decyzji poinformujemy Cię drogą mailową.
Jako zalogowany Klient możesz sprawdzić status reklamacji w zakładce Moje zwroty.

Jak wypełnić formularz online dla reklamacji?

Po założeniu konta w naszym sklepie internetowym Kontigo, otrzymujesz dostęp do historii reklamacji.

Jako zalogowany użytkownik wypełnij formularz bezpośrednio na koncie dla swojego zamówienia.

 

1. MOJE KONTO
Kliknij ikonkę ze swoim imieniem na górze strony i wybierz opcję "Moje konto" z rozwijanego menu.

2. HISTORIA ZAMÓWIEŃ
Przejdź do "Historii Zamówień" i wybierz zamówienie, do którego chcesz złożyć reklamacje. Kliknij "Zobacz zamówienie".

3. UTWÓRZ NOWE ŻĄDANIE ZWROTU
Przy numerze zamówienia naciśnij przycisk "Zwrot" i przejdź do zakładki "Utwórz nowe żądanie zwrotu"

4. FORMULARZ ZWROTU
Uzupełnij formularz zwrotu dla produktu, który chcesz zareklamować.
Jako "Typ" wybierz "Reklamacja". Jako "Rozwiązanie" powiedz nam, czy chcesz wymiany produktu na pełnowartościowy czy zwrotów środków na Twoje konto.
Jeśli przy zamówieniu wybrano formę płatności przy odbiorze - pamiętaj, by zostawić nam numer konta bankowego, na który chcesz otrzymać zwrot gotówki.
Jeżeli chcesz zareklamować więcej niż 1 produkt naciśnij "+Dodaj kolejny produkt".
W celu reklamacji całej paczki, dodaj wszystkie produkty do formularza zwrotu.

5. ZATWIERDŹ ZWROT
Kliknij na samym dole przycisk "Wyślij". Dzięki temu zapiszemy Twoją reklamację w systemie i będziemy informować Cię drogą mailową o kolejnych krokach rozpatrywania reklamacji.

Reklamacja pozytywnie zamknięta w systemie, zakończona zwrotem płatności, uzyskuje status "Przetworzony i zamknięty".

Status Twojej reklamacji możesz na bieżąco obserwować w zakładce "Moje konto" > "Moje zwroty". 

Potrzebujesz pomocy? Masz pytania dotyczące reklamacji?

Prosimy o kontakt - pomożemy!